Sprawdź nasze przewodniki
Instrukcja konfiguracji klucza U2F
Krok 1.
Zaloguj się do bankowości elektronicznej OK@net RWD
Kliknij na ikonę ustawienia jak na zdjęciu po lewejKrok 2.
Znajdź sekcję Środki dostępu
Wybierz "Klucze bezpieczeństwa U2F"Krok 3.
Kliknij przycisk "Dodaj klucz U2F"
Krok 4.
Wprowadź nazwę własną klucza
Autoryzacja za pomocą klucza U2F przy logowaniu zostanie włączona automatycznie
Po nadaniu nazwy klucza kliknij przycisk "Dalej"
Krok 5.
Kliknij przycisk "Podpisz i przekaż"
Krok 6.
Zatwierdź operację
Zaakceptuj w aplikacji EBO Mobile Pro lub wpisz kod z SMSKrok 7.
Zaakceptuj ustawienia klucza zabezpieczeń
Przypada ograniczony czas na potwierdzenie kolejnych komunikatów związanych z instalacją (ok. 1 minuty dla każdego z nich)
Krok 8.
Zatwierdź kontynuację instalacji
Krok 9.
Włóż klucz zabezpieczeń do portu USB
Krok 10.
Wprowadź wcześniej zdefiniowany dla klucza kod PIN lub ustal nowy PIN jeżeli wcześniej klucz nie był zainicjowany
Krok 11.
Kończąc autoryzację dotknij klucza zabezpieczeń
Krok 12.
Gotowe
Krok 13.
Możesz już logować się do portalu eBO eBANK Online za pomocą klucza bezpieczeństwa
Pamiętaj, że dla każdego logowania należy włożyć klucz U2F do portu USB lub zbliżyć do urządzenia mobilnego
Wspierane przeglądarki internetowe:
Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari
Do prawidłowego działania muszą być zaktualizowane do najnowszej wersji
Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari
Do prawidłowego działania muszą być zaktualizowane do najnowszej wersji
Sprawdź nasze przewodniki
Kontakt
W przypadku pytań lub problemów ze zmianą limitów bądź użytkowaniem aplikacji prosimy o kontakt
Adres
ul. Szpitalna 8,
44-190 Knurów
Telefon
32 3391999
pomoc@okbank.pl
Godziny pracy
Pon-Pt: 7:30:15:00